Wooopidoopiii

Kategori: Allmänt

Måndag igen! Härligt! Veckorna bara springer iväg och jag är väldigt nöjd med tillvaron, ingen söndagsångest här inte. Älskar för tillfället att plugga och allt vad det innebär. Fråga mig igen om några veckor så är svaret säkerligen inte detsamma men det problemet tar vi då. :)
Vilken helg det varit! Innehållit allt vad en helg ska innehålla enligt mig, det enda som saknats är träning men förkylningen ger sig inte. I fredags mötte jag upp Lina för en kaffe på bryggan, alldeles för länge sedan sist. Mycket att prata om och mycket skratt blev det. På kvällen gick jag och Jennie till piren för att äta, ingen bra mat alls men trevligt sällskap och solsken gjorde kvällen bra ändå. Emma mötte sedan upp för ett glas rosé, myspys!
På Lördagen blev det shopping och lunch på stan med mitt hjärta. Lite grejer till lägenheten införskaffades och nu fattas i princip bara ett vitrinskåp, någon som har något att sälja? :)
Igår pluggade jag på förmiddagen och sedan gick jag med Therese runt munksjön, varmt som attan var det så vi stannade på Wayne's och tog en Cola innan jag hoppade på cykeln och åkte hemåt igen. På kvällen blev det filmmys hemma i soffan. = Den perfekta helgen!

Nu väntar en ny spännande vecka, hoppas på förkylningen ger sig av ganska snart så jag kan göra ett par besök på gymmet. Håll tummarna!

Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: