Onsdag!

Kategori: Allmänt

Hej och välkommen till Sveriges i särklass sämst uppdaterade blogg. Hihi! :)
Har ni haft en bra helg och start på den nya veckan? Min har varit hektisk hittills. Kämpar på med allt plugg och med träning däremellan. På tisdag nästa vecka har jag tenta igen, i matematisk statistik och jag känner mig inte säker på ämnet överhuvudtaget. Blir några intensiva dagar framöver, ska bli så skönt när det är över. 
 
 
I måndags körde jag ett benpass på gymmet med nya övningar. Det resulterade i träningsvärken from hell! Ändå väldigt skönt! Igår tog jag en vilodag från träningen efter en skoldag från 8-20.30. Ja, jag säger då det! Man kan ju inte annat än älska tentaperioder ;) Och just det, tentan i söndags var SJUKT JÄVLA SVÅR! Så irriterande när man lagt så mycket tid på det. 
 
Nu - Dags att ta tag i dagen! 
Kärlek - Lisa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: