God morgon!

Kategori: Allmänt

Har ni blåst bort i natt eller gjorde ni som jag och hoppade ner i sängen, drog täcket över huvudet och somnade på stört? Jag tycker det är otroligt mysigt när regnet piskar mot fönstret när man kan ligga och mysa med tända ljus. Mindre mysigt var det i och för sig när jag skulle cykla hem från skolan i värsta motvinden och ösregn. För och nackdelar men allting! Nu verkar det som att det lugnat ner sig i alla fall och det är ju skönt! 
 
Min aktivitet här på bloggen har ju varit obefintlig de senaste dagarna. Tröttheten slog till förra veckan och jag ville bara sova. Det blev därför bara två pass på gymmet och en promenad, riktigt dåligt. Idag ska jag i alla fall pallra mig iväg till gymmet för ett tungt benpass. Försöker intala mig själv att kroppen behöver vila emellanåt för att kunna prestera fullt ut. Nu känner jag mig mer taggade är på flera veckor och det är ju bra! :) 
Hade en riktigt rolig utgång i onsdags, maskerad med halloween-tema. Sånt piggar alltid upp! 
Lovade ju att lägga upp en bild på min fina utstyrsel så här kommer den! 
Man ser kanske inte så bra just på denna bilden men mössan är ju så jävla snygg eller hur? ;) 
 
Återkommer senare med upplägget på passet. 
Ha en fin tisdag! 
Kärlek - Lisa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: