Första regniga höstdagen.

Kategori: Allmänt

Jodå minsann! Några av er hänger kvar här inne efter formtoppen i förrgår, välkommna välkommna till mitt lilla krypin! :) 
 
God morgon förresten! Hur startade ni dagen? Jag började morgonen med att starta två maskiner med tvätt. Blev lite fundersam när jag såg att maskinerna inte spolade upp något vatten. Tror ni inte att det är något pucko som stängt av vattnet trots att det står en stor skylt med texten "Vänligen stäng EJ av vattnet". Man slutar aldrig förvånas över hur dumma folk är. Nu sitter jag i soffan och dricker mitt morgonkaffe. Tänkte ta tag i plugget nu men jag viiiiillll iiiinnteeeee.. Ska försöka köra någon timme med plugg här hemma, sedan väntar träning med Jennie och efter det ska jag till skolan en sväng och se om jag kan lära mig något. 
 
Igår avfyrades ett riktigt bra axel-/bicepspass med Jennie, snacka om träningsvärk idag. Vi körde militärpress, sideraise, frontraise, bicepscurl, hammercurl och en axelövning som jag inte vet namnet på. Riktigt gött pass i alla fall! 
Idag när det är grått och regnigt ute längtar jag extra mycket efter sommar, semester och soliga dagar! Snart är vi där igen. 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: