Och där var det helg igen?

Kategori: Allmänt

Jag förstår allvarligt talat inte vart tiden tar vägen. Snart har hela september rusat iväg och tentorna närmar sig med stormsteg. Skriver tre tentor på 14 dagar så ni förstår nog vad jag är upptagen med och varför det inte är någon kvalite på inläggen här. Första tentan skrivs nästa helg och det är inte det lättaste kan jag säga. 
 
Träningen däremot går otroligt lätt, inte kämpigt alls att pallra sig dit. Fått in rutinerna igen och jag älskar det. Denna veckan har jag kört 5 pass hittills och det blir förmodligen ett till imorgon sedan vilodag på söndag. Har fått en liten fetish för vältränade ryggar så nu köttast det rygg och axlar för fulla muggar. Så snyggt med musklig rygg och axlar. 
 
Ikväll blir det mys framför idol med pizza och godis med Madde och Emma. Bättre blir det inte! 
Imorgon en heldag i skolan, trots att det är lördag..
 
Trevlig helg! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: