Hej och hå!

Kategori: Allmänt

Återigen glömt bort att jag är proffsbloggare och borde uppdatera er om hur mitt liv rullar. Skrev sista tentan i söndags och fy farao va skönt det var efteråt! Gick hem vid 11 och sov bort resten av dagen och natten med för den delen. Har inte blivit människa igen förrän idag. Känns otroligt skönt att påbörja två nya kurser denna veckan. Nytt ämne, ny föreläsare, ny sal, nya möjligheter! 
 
Jag antar att de flesta av er läser bloggen för träningens skull. Så här kommer en snabb uppdatering:
Förra veckan blev det fyra gympass och två powerwalks. Inte så dåligt va? ;) 
Igår körde jag och Jennie ett ben/rump-pass och jag ville typ gå hem innan jag klätt på mig träningskläderna men Jennie peppade igång mig och sen var det bara att köra.
Idag tränade vi rygg. Riktigt gött! Har börjat med nya övningar nu också när äntligen energin har kommit tillbaka igen så om det finns något intresse från er så kan jag uppdatera mer detaljerat om det senare. 
Imorgon tror jag att det blir ett axel/triceps-pass. Love it! 
 
Imorgon är det förresten tentafest med Halloween-tema och jag ska vara pumpa. Ja, ni läste rätt. Jag kirrade en pumpadräkt från BR idag, storlek 116. Hujedamig! Det kommer bli succé! Bild kommer, jag lovar. 
 
Nä, dags att göra lite research om produktionslogistik. Spännande ämne. 
Kärlek - Lisa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: