Dags för tenta!

Kategori: Allmänt

I eftermiddag smäller det! Då ska jag krossa tentan och sedan vandra ut med ett godkänt i handen. Calle sa igår, "tänk att du är kung på det där så fixar du det utan problem". Jag skrattade bara åt honom men med lite eftertanke så är det nog sådan inställning som krävs idag. Så - IDAG ÄR JAG KUNG PÅ MATTE! 
 
Denna veckan fick jag till 6 pass på gymmet och en powerwalk på en timme. Mycket bra om jag får säga det själv! Idag är det vilodag från träningen och det behövs, återhämtning är viktigt. 
 
Jag tänkte gå ut för att få lite luft innan tentan men jag tror bara jag sätter mig på balkongen med en kopp kaffe och njuter av solen lite. På morgonpromenaden häromdagen möttes jag av detta, hur fin är inte hösten egentligen? Har ändrat inställning till hösten efter några härliga promenader i skogen här i området. 
 
Ha en härlig söndag!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: