Oooupsidejsiii!

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Måste börja med att berätta för er vad jag gjort de senaste veckorna. Vi har haft inspark för alla nya studenter vilket har inneburit att all min tid gått åt till det. Två veckor av roliga aktiviteter, fester och häng med alla goa människor. Det har varit otroligt kul men nu känns det skönt att återgå till normalt liv igen :) 
 
Som ni kanske har räknat ut har jag tränat lika mycket som jag har skrivit här i bloggen de senaste veckorna, =Ingenting! Men det ska det bli bättring på. Hade tänkt besöka gymmet idag men nu har kroppen strejk, inte så konstigt med tanke på hur jag har behandlat den med intag av diverse drycker och inte så bra kost.. hehe! Så nu har en feting förkylning invaderat min stackars body men ska försöka ge mig ut på en PW ikväll i alla fall. 
 
Hela gänget samlat efter den solklara vinsten till Årets Nolleklass 2013!! Stolta faddrar! 
 
Min fina ovve som varit min outfit i två veckor.. Hihi. 
 
På återseende! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: