Ojojojoooj

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Började med ett benpass på gymmet i morse och det gick bra, inte så stark än men resultaten kommer inte på en gång heller. Bara att bita ihop och köra!
Sedan väntade 4 timmar matte i skolan. Efter varje föreläsning känner jag mig helt nollad, fattar ingenting. Men sen när jag går igenom det en gång till så lättar det oftast. Inte lätt att vara segtänkt.. Haha!
Nu har jag precis lagat mat, biffar med klyftpotatis ugnsbakade morötter och cocktailtomater och kvargsås till det. Mycket gott och dessutom ganska smidigt. Vi har dessutom varit och köpt ett vitrinskåp ikväll. Jag som letat så länge hittade till slut ett som jag gillade. Ska plocka in alla mina fina saker i det imorgon för nu orkar jag inte och dessutom börjar ju idol snart! :) En bra start på veckan!

Ha en trevlig kväll!
Kärlek - Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Finaste snygg-syrran! <3

    2013-09-16 | 21:47:17

Kommentera inlägget här: