Håltimme = perfekt träningstillfälle!

Kategori: Allmänt

När det finns lite längre luckor i skolschemat så brukar jag passa på att träna för att slippa trängas med allt folk på kvällarna. Det är ett vinnande koncept kan jag tala om! Skoldagen känns inte lika lång om man avbryter med att göra något annat när tillfälle ges. Självklart är det vettigt att kanske sätta sig med plugg/uppgifter/skolarbeten men då prioriterar jag hellre träning när jag hinner. Det ger extra energi, ork och motivation och det behövs när man pluggar, speciellt när det handlar om
Matematisk Statistik eller något annat spännande ;) heheeee

Idag stod i alla fall axlar och biceps på träningsschemat och jämfört med förra veckan så orkar jag fler reps med något kilo mer i vikt. Inte dåligt! Små framsteg men ett framsteg är alltid ett framsteg, tänk på det! För att hålla kolla på min träning använder jag mig av en träningsdagbok från Body. Den bästa presenten jag någonsin fått!

Nu är det dags att cykla bort till skolan igen för nya friska tag! Föreläsning i Produktframtagning samt projektarbete i samma kurs i fyra timmar sedan mattestuga till kl. 19. UNDERBART!

(Peppar mig själv med positiva tankar..)

Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: