Axlar och biceps

Kategori: Allmänt

Det är helt otroligt hur mycket styrka man tappar när man har uppehåll med träningen. Igår körde jag ben/rumpa och idag axlar och biceps. Inga personliga rekord precis, utan jag börjar med lätta vikter och kör många repetitioner för att vänja musklerna vid belastning. Det är riktigt skönt att vara igång igen kan jag säga, håller mig dock ifrån konditionsträningen tills att halsen känns helt hundra.
 
Dagens pass såg ut enligt följande:
Militärpress
Axelpress åt sidan
Bicepscurl
Hammercurl
Enarmscurl mot bänk
Sittande sideraise med lutande överkropp
Frontraise
+ några coreövningar/magövningar 
 
Det blev ett riktigt bra pass med riktigt gött pump trots att vikterna är betydligt mycket lättare än i våras. Snart är man på banan igen och jag längtar efter en höst med någon härliga, svettiga, intensiva pass på gymmet. 
 
Nu - Bio med moster Berit och Jennie. 
Kärlek - Lisa 
Snart, snart, snart är jag där igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: