Äntligen helg!

Kategori: Allmänt

Veckorna rusar iväg och återigen är fredagen här. Hur underbart är det inte att kickstarta helgen med ett riktigt mördarpass på gymmet?! Frågar ni mig så är det det bästa sättet att välkommna helgen. 
 
Vaknade tidigt i morse, som alltid när jag är ledig och kan ligga och dra mig i sängen hur länge som helst. Idag var jag dock piggare än piggast så jag steg upp redan vi 7.15. Tog mitt älskade morgonkaffe och slog på Vakna med NRJ. Förmiddagen gick sedan åt till att drömma mig bort till varmare breddgrader. Vill så gärna åka iväg i vinter och med lite övertalning om hur fanstastisk och billigt, varmt och skönt det är så ska jag nog lyckas få med mig prinsen på något. Haken är bara om han får ledigt eller inte men det brukar inte vara några problem. 
 
När jag väl tagit mig ur rese-letandet x antal timmar senare så slog jag upp matteböckerna. OCH JAG FATTAR!! Vad hände liksom? För bara några dagar sedan slet jag mitt hår för den här förbaskade matten. Skam den som ger sig! Med rätt inställning och positiva tankar fixar man det mesta. 
 
Nu har jag precis varit och kört det där härliga inför-helgen-passet på gymmet och idag blev det ett Bröst och Triceps-pass. Inte så mycket folk men ändå härlig stämning på något sätt. Folk hejjar, skrattar, pratar med varandra, tjoar och hjälps åt. Mer sånt vore ju trevligt även i fortsättningen, kanske är folk extra glada på fredagen. På måndag går säkert alla i sin egen bubbla igen. Hehe..
Passet blev i alla fall riktigt bra och triceps är alltid skönt att köra. Nu intar jag en god proteinshake med chokladsmak från fitnessguru. 43 g protein rakt ner i kistan! Härligt! 
 
Trevlig helg allesammans! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: