Tillbaka!

Kategori:

Nu är jag tillbaka i Jönköping igen efter en fantastisk vecka i Barcelona! Värme, sol, bad, shopping, god mat, goda drinkar, kall öl, långa promenader, häftig stad med häftiga byggnader och många sevärdheter, många skratt och ett underbart resesällskap! Tänkte att jag skulle bildbomba bloggen när jag får lite tid över. Semestern har i alla fall varit perfekt!
I lördags var det bröllop för Linnea och Ulf, ett mycket trevligt bröllop med massa roligt folk och god mat. Fint brudpar också! Söndagen bestod av återhämtning efter en intensiv vecka och igår var det plugg för fulla muggar. Idag är första dagen jag har kunnat träna sen jag kom hem, en veckas uppehåll alltså men nu är jag taggad för att ta nya tag. Alltid bra med en paus så kroppen får vila och återhämta sig ordentligt, självklart har jag varit förkyld i veckan, det blir jag alltid när jag är ledig.. Haha

Idag var Jennie med mig på gymmet och hon kan intyga att det tar bra när man tränar som jag gör ;) hihi.. Armar, axlar och mage fick en omgång idag. Härligt!

Nu har vi precis städat lägenheten som var äckligt skitig.. Men nu är det fint igen!

På återseende!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: