Saturday!

Kategori:

Jag glömde ju skriva igår att Calle agerade hitler igår och vi körde ett benpass ihop. Behöver jag ens säga ett det var jobbigt?! Sjukt jobbigt. Ville typ dö mellan varje set. Han är sinnessjuk när han tränar. Inte konstigt han mår illa efter han tränat. Det gjorde jag också!
Idag är det en efterlängtad vilodag. Vilodag från träningen i alla fall, har både hunnit kolla på en film, skrivit bokrecension, tvättat två maskiner tvätt, ätit, solat, städat lägenheten och tvättat. Plus att jag städade Calles lägenhet innan jag åkte därifrån och klockan är bara två! Effektiv dag- gillar't!

Tror att jag ska ta en liten powernap, sedan duscha och dra ner på stan och möta upp de andra tjejerna som ska vara faddrar. Vi ska börja planera lite. Kvällen är oskriven än så länge men något dyker säkert upp.

Ha en fortsatt skön dag!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: