Vilodag och supergod lunch!

Kategori: Allmänt

Det tar emot att säga detta men idag får jag ta en vilodag på grund av dålig planering. Jag skulle åkt till gymmet redan i morse men först fastnade jag för länge hos Calle som behövde hjälp med lite grejer och sedan påbörjade jag skrivandet av en rapport som snart ska vara inlämnad. Jag har skrivit konstant i typ fyra timmar och nu är den snart klar. Kom då på att det blir tajt att hinna med träningen om jag både ska hinna tvätta och gå på mys-fika med Jennie innan jag åker hem till Hillerstorp ikväll. Det får helt enkelt blir en vilodag. Får planera bättre i fortsättningen, är dock sjukt nöjd med rapporten så jag är glad ändå! Är bara så in i helskottas sugen på att kötta ben, men av erfarenhet vet jag att jag lär vara ännu mer taggad imorgon.. ;) 
 
Slängde just ihop en omelett gjord på två ägg, en skvätt mjölk, salt, peppar och oregano. Toppade den med superduper fräschig sallad med tomat, gurka, avokado, paprika och blandsallad och det smakade gudomligt! 
Smidigt, gott och nyttigt! - Kan inte bli bättre! 
 
Nu, dags att ta tag i tvättande.. Kuuuuuuuul! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: