Svidande pass!

Kategori:

Efter förmiddagens seminarium i skolan käkade jag och Therese lunch och tog en kaffe i solen. Underbart är bara förnamnet!! Fick ordentligt med vårkänslor kan jag lova er och Jennie kan intyga att jag redan i morse vaknade med vårkänslor i kroppen, då jag avverkade min vårkänslordans i lägenheten. Haha! Ni ska vara glada att ni inte vet exakt hur störd i huvudet jag är, då hade ni nog fått en chock. Haha! Jaja.. Nog om det!

Efter kaffepausen begav vi oss till gymmet och jag körde bröst, triceps och mage. Mina tuttisar är stenhårda som vanligt efter mina extrema bröstpressar/bänkpressar.. Och triceps svider helt sjukt mycket och magen likaså! Ytterligare ett grymt pass avklarat alltså! Längtar till april och dietstart då jag kan börja se vad som gömmer sig där under :) ska bli otroligt spännande eftersom jag vet att jag lagt på mig muskler.

Nu dusch och mat! Sedan mer kaffe på stan med min gullis Therese :) Ikväll bär det av hemåt för jobb i helgen!

Kärlek - Lisa

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Kan du inte berätta vad det är för dietstart du ska köra?

    2013-03-07 | 21:05:26

Kommentera inlägget här: