Pass nummer två!

Kategori:

Efter morgonens supersköna spinningpass med suverän ledare, go musik och härliga intervaller pep jag iväg till skolan för två föreläsningar. Lärde mig inte speciellt mycket så det kändes lite lönlöst. Efter det åt jag och Therese lunch ihop och begav oss sedan mot gymmet igen för dagens pass nummer två. Triceps och bröst stod på schemat och tanken var att det skulle bli ett kort pass, vilket det såklart inte blev eftersom det är mig vi snackar om. ;) 1 timme och 40 minuter sprang tiden iväg på och det var två tunga armar och två stenhårda pattar jag tog med mig hem! Haha Otroligt bra start på en fantastisk fredag helt enkelt!

Nu serveras det proteinpannkakor framför tvn, kollar på herrarnas längdskidorstaffet. Spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: