Jag måste få skryta lite..

Kategori:

Under januari och februari tränade jag totalt hela 40 gånger. 21 gånger i januari och 19 gånger i februari. Måste ju också tillägga att jag då varit sjuk ca 7-8 dagar och varit i London 3 dagar. Sjukt ju! Älskar't! I snitt blir detta alltså 5 gånger/vecka, väldigt nöjd med antalet pass och jag börjar se resultat främst på armarna men även fettet kring magen har minskat. Har nämligen inte vägt mig sedan januari så jag vet inte hur mycket jag gått upp eller ner och jag bryr mig inte heller bara jag är nöjd med min kropp.
Tror och hoppas att mars kommer bli en ännu bättre månad! Har sånt sug efter träning just nu och det är så härligt att se resultat och hur styrkan i musklerna ökar och jag längtar till april och dietstart! Slagit PB i både squats, benpress, triceps och biceps de senaste två veckorna. Underbart är ordet!

Ingen som nappat på min utmaning än, latmaskar! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: