Frosseri..

Kategori:

Kanske borde rätta mig själv så att inga viktigpellar blir irriterade - Självklart tränar man vilka muskelgrupper man vill ihop men att träna biceps med axlar och bröst med triceps passar mig bättre än tvärtom. Individuellt vad man tycker passar och vilka muskelgrupper man ska matcha för att få ut så mycket kräm som möjligt ur musklerna. Detta är mitt upplägg, som jag att vet många andra kör med också, och det passar mig bäst.

Nåja.. Dagen har gått i matematikens tecken och kunskaperna sitter långt inne men helt hjärndött är det absolut inte. Sakta men säkert börjar de vintertrötta hjärncellerna vakna till liv. Inte dåligt! Och som rubriken lyder blev det en hel del gottigheter men det hölls igen i helgen så det gör inget. Har ätit både godis och kladdkaka idag, mums! Men på måndag börjar ju min "mini-diet" så jag unnar mig det mesta fram tills dess. Såg att jag hade fått frågor om mitt upplägg och jag tänkte skriva ett inlägg om det nu i veckan. Inget avancerat, bara sunt förnuft och extra cardio. Kika in senare i veckan med andra ord, jag måste sova nu!

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Jaaa, vi vill veta mer om ditt upplägg på din diet...
    Har själv tänkt att köra någon typ av sedd under april men lite osäker på hur jag ska lägga upp det. :)) kram

    2013-03-28 | 07:58:46
  • Anonym säger:

    Deff ;)

    2013-03-28 | 07:59:34

Kommentera inlägget här: