Friday, I'am in love!

Kategori:

Veckan har bara rusat i väg och förkylningen har hängt i, därför har det inte blivit någon träning på några dagar. Tentaplugget fortskrider och nu känner jag att jag bara vill få den gjord. Ska snart åka till skolan igen och i eftermiddag ska jag hjälpa Calle med lägenheten, sedan pyser jag hem till mamma och pappa ikväll. Om jag känner mig energifylld och piggare från förkylningen tänkte jag ta ett lite lugnt pass på gymmet, behöver andas lite gymluft känner jag!

Igår var vi ett stort gäng som drog till Bageriet på Bryggan och åt Afternoon Tea, SJUKT GOTT! Det var buffé med
Scones, våfflor, cupcakes, sockerkaka, rulltårta, grädde och sylt och te/kaffe! Och åt tills jag nästan storknade kan jag tala om!

Nu - frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: