Tentan skriven, träning gjord, lunch intagen.

Kategori:

Hejsvejs!
Vaknade med vääääldigt mycket bättre humör idag, skönt! Skrev tentan på 2,5 timme i morse och jag tror det gick bra. Kändes som att jag kunde det mesta. :)
Efter det besökte jag gymmet och det va sååå skönt att andas lite gymluft. Körde 30 min kondition/fettförbränning på CT och cykel och sedan körde jag mage och biceps. Hade ingen plan för vad jag skulle köra utan tog det som det kom och de övningar jag gillar. Tänkte lägga ut mer utförligt om det senare när jag har tillgång till min dator.
Efter gymmet blev det lunch med finaste Therese, sallad på ett mysigt café blev det. Så gott och där satt vi och tjattrade i flera timmar innan jag begav mig mot bussen som jag nu sitter på. Längtar ännu mer tills skolan börjar nu, ska bli så roligt att träffa alla igen!


Hörs senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: