Söndag!

Kategori:

Äntligen säger jag! Söndagen är här och ingen är gladare än jag! I eftermiddag åker jag till Jönköping igen efter en lugn och kurerande helg hos mamma och pappa. Det var behövligt men det ska bli ack så skönt att komma "hem". Hem och hem, jag vet knappt vart hem är längre..

I kväll om jag hinner ska jag ta mig till gymmet, jag måste i alla fall få svettas liiiiiite grann. Imorgon tar vi nya tag på riktigt igen! Med tanke på att jag snaskat på den här påsen hela helgen är det mer än behövligt! När man är sjuk får man faktiskt! ;)
Den här månaden har inte alls blivit som jag tänkt träningsmässigt, först London, sedan förkylning och nu magsjuka. Jaja, jag deppar inte för det! Jag vet att jag kommer nå mitt mål oavsett och jag låter det ta den tid det tar. Det viktiga i livet är ändå att man får vara frisk och hälsosam.

Det var lite tankar från en trött Lisa så här på morgonkvisten. Hoppas ni får en fin söndag och en bra kommande vecka!

All kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: