Slut på vilan!

Kategori:

Har slappat heeeeela dagen, okej, inte hela men nästan. Pluggade två-tre timmar på förmiddagen men mer än så har det inte varit..
Är på så otroligt dåligt humör idag, vet inte varför men jag saknar mitt hjärta så in i norden och det beror väl till stor del på det. Vill bara att skolan ska dra igång igen så tiden går snabbare.. På tal om skolan, imorgon skriver jag tenta så håll era tummar. Jag lever nämligen på hoppet inför detta provet. Efter tentan ska jag göra ett besök på gymmet. En timme eller två ska jag spendera där, sedan åker jag hemåt igen.

Jo just det, jag har sprungit idag också. 30 minuter. Fett jobbigt! Fattar inte varför där heller men kan nog ha att göra med dagens sinnesstämning.

Usch vilket dystert inlägg! Jag är ju egentligen en ganska glad själ. Hoppas på bättre humör imorgon. Då har nog pressen över helvetes-tentan släppt också.

Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: