Sjuk.

Kategori: Allmänt

Så har man gått och blivit sjuk också. Precis som jag trodde. Ville ju inget hellre än att träna men så rök man på förkylning och halsont, så tråkigt. Jaja, bara att gilla läget och preparera med te och halstabletter. 
 
 
Ska försöka ta mig ut och gå en runda sen i alla fall, det är ju så härligt ute! 
Imorgon jobbar jag och på måndag börjar skolan igen, ser verkligen framemot den här terminen. Ska bli så roligt att träffa alla igen, läsa roliga kurser och allt annat roligt som studentlivet innebär. Älskar't! Det ska bli så otroligt skönt att komma tillbaka till gymmet igen också. Finns inget jag saknar så mycket som gymmet när jag är här hemma. Tråkig håla man bor i som inte ens kan erbjuda ett gym. Katastrofalt. 
 
 
 
Gjorde precis ett kap på kurslitteraturen jag ska ha till kommande kurs. Har fått höra av tidigare års IL-studenter att denna boken ska vara väldigt bra och att många nog kommer behålla den, (jag har tidigare köpt de flesta böckerna i andra hand). Men nu tänkte jag att jag kunde lyxa till det och köpa en ny, så jag letade reda på en rabattkod på 50 kronor + frifrakt på nätet = 80 kronors rabatt totalt. Bra va? ;) Passar min fattiga studentplånka perfekt! 
 
Jaja.. Te var det ja.. Rooibos te.. 
 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: