När inte ens rooibos hjälper..

Kategori: Allmänt

.. då är det en äckligt, jobbig förkylning. Har säkert druckit 8 koppar det senaste dygnet och det brukar ALLTID hjälpa. Men nääää, bara att vänta ut det då. Har i alla fall mer ork idag än igår. Både jobbat, storhandlat och städat lägenheten. Bra där! Trivs fruktansvärt bra här faktiskt, det enda som saknas är Jennie.. hihi :) 
 
Jag har fått en hel del frågor om HEAT sen jag skrev att jag börjat med dem, och ja, jag tror faktiskt att det funkar. Det är naturligtvis inga mirakelpiller som gör dig smal och smärt på en gång, men i kombination med bra kost och träning så ger detta absolut en kick i rätt riktning. Jag tar inte heller dessa piller för att gå ner i vikt, jag vill ha bort hullet som sitter runt min midja. ;) Jag upplever att pillerna är hungerdämpande och mitt sockersug har försvunnit helt. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen, en rolig vecka väntar! 
 
Kärlek - Lisa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: