Mot das gym!

Kategori: Allmänt

Okej, jag kan på allvar inte räta ut benen. Haha.. Så otroligt skönt. För på något sätt är det ju ändå skönt när det sträcker i musklerna och man känner att träningen gett resultat. Vaderna är helt slut och armarna likaså. 
 
Nu har jag precis ätit upp min frukostgröt. Fiberberikad givetvis, med rivet äpple och kanel och kalkon vid sidan om. Jag har ätit det i några dagar nu och det funkar fint, jättegott och ja.. Min frukost behöver inte vara mer avancerad än så. Om en stund ska jag hoppa på bussen och göra ett besök på das gym, tillsammans med Therese. Ska bli skoj! Idag ska vi kötta axlar och mage, har inte planerat dagens pass heller utan jag tar det som det kommer. Jag kommer uppdatera mer om det sen. 
 
Sedan ska det lagas mat, något med kyckling. Snälla, ge mig era bästa tips! Kanske något sånt här? 
 
Eller sånt här.. Vore ju sååå gott! 
Kärlek  - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: