Legday! :)

Kategori: Allmänt

Idag stod det som sagt ben på schemat och det blev ett förmiddagspass. Var på gymmet vid halv tio och mötte upp Catharina och Therese där. Körde på i 1,5 timme och sedan var benen heeeelt döda. Jag kommer inte kunna gå imorgon. Har dessutom redan träningsvärk från gårdagens armpass som var gryyyymt! 
 
Uppvärming: 10 minuter på CTn
5x8 leg extensions
4x8 sittande legcurl
6x8 squats (3 set lätta, 3 set tunga)
5x8 tåhäv
5x8 utfall med ett ben på bänk + vikt (5 set på varje ben)
5x8 hack squats
5x8 benpress
 
Behöver jag säga att benen skakade på sista övningarna? Tänkte väl det ;) Eftersom jag ökade alla övningar till fler set blev det sjukt tungt! Jag orkade helt enkelt inte med konditionsavslutningen som jag alltid kör, utan körde på ordentligt i gymmet istället. Skönt! Bra med variation. 
 
Märket just att jag var väldigt gasig i magen, och kom i samma veva på att jag ätit 5 frukter idag + fruktsallad nu ikväll. Inte konstigt det blir revolt i stackars magen.. haha :) 
 
Nä, dags att ta tag i tvätten.. Kul kväll eller vad säger ni?! ;)


 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: