Jag vet inte vad som hände med bilden..

Kategori: Allmänt

Såg nu att den föregående bilden blev pytteliten. Vet inte varför men hoppas att det blir bättre nästa gång! PWn gick super, vet inte exakt hur långt jag gick men det tog 45 minuter i alla fall. Runkeeper ballade ur totalt och jag orkade inte fixa och dona med det under tiden jag gick. Skönt var det oavsett, trots att det regnade och blåste ordentligt. När jag kom hem slängde jag ihop en frukost, gröt och ägg. Jag är så dålig på att variera min frukost, blir oftast fiberberikad havregrynsgröt och ägg. Bra kombination och det ger mig en bra start på dagen! Dock äter jag ju bananpannkaka emellanåt.. :) 
 
Nu har jag pluggat hela förmiddagen och jag känner mig faktiskt lite säkrare nu (vågar knappt säga det), men med lite positivare tankar så går ju allting. Måste bli bättre på det där, jag kan ju om jag vill och om jag tror på mig själv! 
 
Just i skrivandet stund äter jag en supergod lunch, spagetti och köttfärssås och tomat! Mums! :) Ska nog ta en liten powernap nu, bara för att jag kan.. ;) hihi.. 
 
 
 
 
Det finns inga ursäkter till att inte träna tyvärr.. Bara att göra't! 
 
Kärlek - Lisa

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tack =)
    Här blåste det och regnade oxå, riktigt busväder.
    Håller med, det finns inga ursäkter till träning. Bara så om det är 15 min så räknas ju de med :D Håller tummarna för att du ska klara provet!kram

    2013-01-03 | 15:33:17
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här: