Frisk?!

Kategori:

Jahopp, det var en kort men ack så jobbig och intensiv magsjuka. Spydde 5-6 gånger på torsdags förmiddagen och så fort jag försökte äta något kom det upp igen. På eftermiddagen övergick det i kramp i magen och igår mådde jag lite illa till och från men kunde äta hela dagen utan att det kom upp igen och nu mår jag kanon. Konstigt va?! Fattar ingenting.. Skönt att det gick över så fort i alla fall!

Vad ska man hitta på idag då? Jo, jag ska strax ta mig ur sängen för att äta lite frukost och sedan krypa i min onepiece och bädda ner mig i soffan för att läsa en bok på engelska som vi har i en kurs nu. Ni som känner mig vet hur otroligt dålig jag är på engelska men nu ska jag bannemig ta mig igenom det här! Gör jag inte det kommer jag aldrig bli bättre heller. Vill man, då kan man, då gör man!! Har än så länge läst 20 sidor ungefär och fått slå upp 167 ord, haha.. Ja, det säger ju en del ;)

Sedan tänkte gå en runda i eftermiddag, någon som vill haka på? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: