Förläsning

Kategori: Allmänt

Mådde inte så bra igårkväll, däckade i stort sätt direkt när jag kom hem från skolan. Lagade lite mat och kröp ner i sängen och kurerade mig istället för att besöka gymmet. Tror att det var ett smart drag! Är dock fortfarande lite snorig men ikväll ska jag och Jennie träna ihop så då finns det ingen återvändo. Det är en vecka sedan jag tränade nu, inte direkt så jag planerade men ibland blir det inte som man tänkt. 
Ikväll ska vi i alla fall köra kondionsträning i intervaller och styrkeövningar. Ska komponera ihop något och jag lovar att delge er det sen. Promise! 
 
Idag började vi skolan vid kl. 8 och det var inte direkt en pigg Lisa som klev ur sängen vid 6.20. Nä, jag var tröttare än döden själv och pga att Mr Snooze insisterade på att jag skulle ligga kvar i sängen ett par minuter till så blev det inte en lika lugn och mysig morgon som igår. Hann dock med både att duscha, fixa, äta frukost, plocka lite hemma och packa väskan, innan jag tog bussen mot city. 
 
Jahopp.. Dags för plugg! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: