Fina vänner!

Kategori: Allmänt

God morgon på er! 
Igår var tanken att jag och Jennie skulle ut med mina fina vänner. Vi drog iväg på förfesten och hade skitkul men när det var dags att bege sig till Akademien tog vi bussen hem istället. Skönt. Otroligt skönt så här i efterhand. Ibland är man helt enkelt inte sugen och då är det bättre att stanna hemma. Förfesten var dock skitkul! Alltid lika roligt att umgås med tjejerna. Jaja.. Nog tjötat om det.
 
Jag som trodde att jag hade träningsvärk i vaderna har nu insett att det är en sträckning. I båda. Jag kan inte räta ut benen och ni kan ju räkna ut själva hur det ser ut när jag går.. haha
 
Nä, nu måste jag springa till bussen. Sedan blir det en tur till gymmet, får bli överkropp idag! 
Kärlek - Lisa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: