Blev en hel del shopping..

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle visa er lite av vad jag köpte när jag var iväg.. haha.. Sjukt mycket blev det! 
Fem fina toppar..
 
En beige skinnjacka från Primark och byxor från Fornarina..
Tre par skor, löparskor från Asics, ballerinas och ett par höga glittriga pumps. 
Väska, ringar, armband, örhängen och ett glitterpuder från VS.
 
Produkter från Clarins, och läppglans från VS.
 
Sneakpeak på underkläderna från VS. ;)
 
Det var nog allt.. :)
Nu ska jag krypa ner i soffan, håller på att bli sjuk. Säkert för att jag sa igår att det var jättelängesen jag var sjuk.. Suck. 
 
Ha en skön fredagkväll i alla fall mina vänner! :) 
Förövrigt är ni SJUKT tråkiga när ni inte kommenterar.. Men jag gillar er ändå! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: