Biceps och triceps!

Kategori:

Hej på er!
Har varit lite dålig på att uppdatera här men känner samtidigt att jag inte kan uppdatera bara för uppdaterandets skull och jag vill själv inte läsa en blogg med många tråkiga, ointressanta inlägg. Så jag satsar på kvalitet före kvantitet så gott jag kan. Kan dock erkänna att jag har lite bloggtorka så ni får gärna tipsa mig om vad jag kan skriva om. Alla tips är välkomna! :)

Hur har dagen varit då? Jo, tack! Riktigt bra faktiskt! Mådde lite dåligt på morgonen med magknip och illamående men det gick över när jag surplatt i mig mitt morgonkaffe ;)
Har pluggat lite med min fina projektgrupp idag, inte så effektivt hela tiden men lite fick vi gjort. I eftermiddag har jag haft en kort lektion men det kändes som att jag kunde det mesta så jag smet iväg tidigare och mötte upp Jennie på gymmet. Blev ett långt och roligt pass. Först 40 minuters kondition (10 CT, 20 löpning, 10 cykel) sedan triceps och biceps!

3 x 8 tricepspress
4 x 8 bicepscurl
4 x 8 dips (2 set med 10 kg-vikt i knät)
3 x 8 lateral raises
3 x 10 tricepsrodd
3 x 10 armhävning

Så det blev ett gött pass! :)

Efteråt åkte vi hem och gjorde soppa som var sjukt god! Nu har vi städat och organiserat i våra skåp, vilket var extremt behövligt! Och nu ska vi slappa framför tvn med en kopp the från Harrods resten av kvällen! :)

Ha en bra tisdagskväll!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: