Abs 'n shoulders!

Kategori: Allmänt

Passet blev otroligt bra. Sjukt bra pump, sköna övningar och trevligt sällskap! Jag tänkte att jag skulle skriva övningarna vi körde men eftersom jag typ inte vet namnet på en enda övning så får ni ha överseende med att det blir en liten beskrivning på varje, ska försöka bli bättre på att ta kort också. :) Jag lär mig väl snart! 
 
Uppvärning 10 minuter på CTn 
4x8 axelvridning utåt i 90 grader superset
4x8 stående axelrodd med hantel
 
4x8 raka front lift superset
4x8 90 graders axellyft åt sidan
 
4x8 axelpress med skivstång superset
4x8 axelrodd med skivstång 
 
4x8 militärpress med hantlar
 
4x8 lat pulldown i maskin
Magövningar (olika kombinationer utan vila tills magen krampade)
2x15 axeldrag i maskin
Fler magövningar tills magen krampade ännu mer.. ;) 
 
 
Sedan var det klatt! Väldigt skönt att köra övningarna supersettade, mer effektivt och man att det tar mer än att göra en övning i taget. Therese är en otrolig kämpe i gymmet och vi pressar varandra till det yttersta, när hon tror att hon inte orkar mer kämpar hon på ändå. Snacka om kämparglöd! 
 
Är det roligt att läsa om hur jag lägger upp mina träningspass? Vill ni att jag fortsätter med det? 
Nu ska jag hoppa in i duschen medan kycklingen är i ugnen.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: