Söndagspump på gymmet!

Kategori: Allmänt

God förmiddag på er allihopa! 
Hur har helgen varit? Min har varit suverän! Har fixat och donat och fått mycket gjort. Var på fredagsmyskväll hos Calles syster och hennes man i fredags. Igår var det massa fix med Calles lägenhet på dagen och vi fixade även upp en riktig säng till mig. Skönt att få sova i en riktigt säng efter sju månader på bara en madrass.. 
Igårkväll var vi på Twincity och käkade och det var riktigt kul! Maten var kanongod också! Aldrig varit där tidigare men det lär definitivt bli fler gånger :)
 
Eftersom det är veckans sista dag och jag bara fått till tre pass tidigare i veckan är det dags att pallra sig ner till gymmet igen. Fyra pass/vecka är mitt minimun och det är inte svårt att få till om man bara planerar. Helst vill jag slippa träna på helgen men ibland räcker inte tiden till, då får man planera om. Så nu är det dags för det fjärde och för veckan sista passet. Ska bli gött! 
 
Vad gör ni idag? :) 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    No Pain No Gain!
    Såååå Sant så!!!!
    Härligt att läsa om din träning - det är alltid inspirerande tycker jag!

    2013-02-24 | 20:51:17
    Bloggadress: http://mayasvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: