Räksallad!

Kategori:

Var hos tandis på morgonen, jag som vanligtvis hatar tandläkaren har nu ändrat inställning helt. Fuck folktandvården säger jag bara! Har börjat gå hos en privattandläkare nu när jag inte längre får gratis tandvård och det är det bästa jag gjort! Folktandvården i Gnosjö är sämst och jag har inte haft någon bra tandläkare under hela min tid hos dem. Trots att jag bett om en ny tandläkare har jag inte fått det.
Hursomhelst, tidigare har jag alltid fått dåligt betyg om mina tänder, att jag sköter dem illa (trots att jag borstar två gånger/dag kör med tandtråd och inte äter speciellt mycket sötsaker nu mer) men nu när jag var på undersökning hos en annan privat tandläkare så fick jag beröm över hur välskötta mina tänder var. Inga hål och inga början till hål! Det tackar jag för! Bara 400 kr fattigare och en bra och vänlig tandläkare rikare, bättre blir det inte!
Känns som att folktandvården "hittar" hål för att tjäna pengar, otrevliga är dem också.. Någon mer som upplevt detta?

Nu lunch, ska strax ta bussen till Jönköping. Träning med syster står på schemat i eftermiddag, roligt värre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: