Puss på alla-hjärtans-dag!

Kategori: Allmänt

God morgon alla fina! 
Sänder iväg en cyper-puss till alla och en kick i rumpan för att ni ska orka dra er iväg till gymmet idag. Positiva tankar och ni kan åstakomma vad som helst i livet! 
 
Dagens frukost bestod av fiberberikad havregrynsgröt med rivet äpple och kanel. Jag har slutat skriva det här för jag äter ju det varje dag, kan ju bli lite tjatigt att läsa om samma sak varje dag. Om det mot förmodan skulle bli något annat någon dag så lovar jag att säga till. Kan ju skifta till bananpannkaka ibland faktiskt. Haha! 
 
Dags att sparka igång den här dagen med ett riktigt fett pass på gymmet. Bröst ska pumpas idag. Kan jag behöva med tanke på hur pluttiga mina är. Hah! 
 
Sprid lite extra kärlek dagen till är! 
 
Dubbel kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: