Plugg, plugg, plugg!

Kategori:

Puh! Vilken dag! Har suttit framför datorn sedan kl. 12 och sammanfattat alla föreläsningar, totalt ungefär 40 sidor och mer kommer det antagligen att bli. Det är så skönt när man kommer in i ett bra flow som bara fortsätter och fortsätter och man hinner knappt äta för att man vill göra klart allt. Känner ni igen detta?
När jag väl sätter mig med plugget och sätter mig in i ämnet kan jag sitta i flera timmar i sträck och bara skriva. Nu har jag i alla fall arbetat ifatt lite som jag missat och som jag inte förstod under själva föreläsningen, imorgon blir det mer jobb med detta och kurslitteratursläsning. Det lät kul va? ;)

Resten av kvällen ska jag titta på tv och soooooofta!

Imorgon är det alla-hjärtans-dag och det ska givetvis firas med min älskling! Fast innan dess ska jag hinna med en hel del, träning till exempel. Längtar redan till nästa pass!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: