Oh pump it up!

Kategori: Allmänt

Slutade bra mycket tidigare i skolan är planerat idag. SÅ SKÖNT! Ingen blev gladare än jag. Slängde i mig min lunchlåda som bestod av kyckling och wookgrönsaker och efter det kilade jag iväg till gymmet. Väl där kom jag in i ett gött flow och två timmar senare insåg jag att det nog var dags att runda av passet. Körde axlar, rygg och biceps och avslutade med mage. Körde många nya övningar så jag lär väl ha träningsvärk imorgon, likey likey! 
 
Nu har jag ätit lite mellanmål men jag är fortfarande sugen på något och ser framemot kvällens tacomys! 
 
Tränade i min nya snygga topp från Intersport idag och på bilden ser ni även min nya hårfärg. Dubbelnöjd!
 
Nu måste jag äta något igen.. Haha! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Snygg topp och jag är avis på ditt långa hår :)) kram Kajsa

    2013-02-27 | 17:22:00

Kommentera inlägget här: