Love my gymlife!

Kategori: Allmänt

Vi löste alla uppgifterna till seminariet i stort sätt, bara några frågetecken och det hoppas vi få svar på imorgon. Efteråt gick jag och Madde till Campino för att luncha. Sallad blev det och det var grymt gott som vanligt! När magen var full stack jag till gymmet för att kötta ben. När jag kom dit var det lugnt men mot slutet av passet började det bli trångt med folk mellan maskinerna så imorgon tänker jag träna på morgonen istället.
Passet gick bra, tröttheten höll sig kvar även under passet och jag drog av ett par långa gäspar mellan setten.. Haha! Men fick till ett bra pass ändå! 
Just det! Måste berätta.. Mycket har jag ju sett på gymmet med folk i alla former, men alla typer av kläder och konstiga utföranden på övningar. Men att stå och stretcha i 30 minuter i termobyxor, skjorta och slips var något nytt. Höll på att dö när jag såg honom! Lite väl freaky kan jag tycka. Alla är vi olika och tur är ju det ;) 
 
Nu ska jag läsa bloggar som jag inte gjort på över en vecka och sedan glo på tv och laga mat. Imorgon väntar en lång dag i skolan sedan två lediga dagar! Ibland är livet som student sjukt gött! 
 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: