Lördagsjobb

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
 
Jag har jobbat hela dagen idag, skönt med lite klirr i kassan. Sjukt fattigt för tillfället. Har inte haft såhär lite pengar på kontot sedan jag var en finnig tonåring utan jobb. Då förstår ni nog hur tomt det ekar på kontot. Fick nämligen inget studiebidrag förra månaden på grund av att jag glömt söka bidrag för denna terminen. Hoppas på att de ska trilla in under nästa vecka. Det gick i alla fall bra att jobba idag och tiden bara sprang iväg, skönt. Imorgon jobbar jag också men då börjar jag inte förrän 10.30 så då får jag lite sovmorgon i alla fall. 
 
Sovit dåligt i natt också så nu är jag svintrött om jag orkar hålla mig vaken blir det mello eller filmmys ikväll. Har inte bestämt mig än. 
Tråkigt inlägg, ville egentligen bara säga hej och önska er en myspysig lördag. Återkommer imorgon igen.
 
Kärlek - Lisa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: