Lång dag!

Kategori: Allmänt

Puh! Det blev en lång dag det här. Åkte hemifrån vid 7.40 i morse och nu har jag precis landat i sängen. Var i skolan en stund innan och efter det drog jag, Madde och Cattis till gymmet för att mördarpass. Inställningen var väl inte den bästa efter bara ett par timmars sömn men det gick bra ändå. Jag köttade på med biceps och axlar idag men energin var inte så hög, trött och seg men jag tog mig igenom passet på ett bra sätt ändå. 1 timme och 30 minuter senare var jag klar och mer än nöjd! 
I eftermiddag var jag hemma och lagade mat och sedan ringde Calle och berättade att han hade fått lägenheten redan idag. Själaglad åkte vi iväg till IKEA för att kolla möbler, inget inköp men till helgen ska det handlas. Kvällen har nu spenderats hos Calles jobbarkompis och hans fru, många skratt och god kvällsmacka blev det. 
 
Imorgon väntar en intensiv dag i skolan och jag hoppas att jag ska hinna få till ett pass på gymmet också. 
Ska försöka få ut receptet på centerpannacottan också under veckan så håll utkik! 
 
Sov gott sötnosar! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: