Friday - Legday!

Kategori: Allmänt

Passet på gymmet gick bra! Körde skiten ur mina ben och stackars rumpen krampade efter alla övningar. Nu är jag så fruktansvärt trött att jag känner för att krypa ner under täcket och aldrig stiga upp igen. Haha! Har sovit väldigt dåligt i natt. Så fort jag har vänt på mig har jag känt av varenda muskel pga den sjuka träningsvärken som befinner sig i min kropp. Armarna och bröstet är det värsta och efter dagens pass lär det bli i benen och rumpan också. Skönt på något vis men jobbigt när det påverkar sömnen.
 
Benpasset flöt på bra, härlig energi och gött pump. Körde så många set jag orkade på varje övning så jag har inte riktigt koll på hur många det blev. Följande övningar körde jag i alla fall..
10 min cykel
Squats mååååånga set
Benpress maskin
Benpress med ett ben i taget (riktigt bra övning!)
Tåhäv
Hacksquats
Utfall
Legextensions
Legcurl
Benspark i cable
Benövning för insida lår i cable
Benövning för utsida lår i cable
Magövningar i massor
 
Nu somnar jag snart, ser framemot vilodag imorgon. 
Kärlek - Lisa

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Skulle va kul o vara med!

    2013-02-21 | 15:30:06

Kommentera inlägget här: