Då var det bestämt!

Kategori: Allmänt

Efter att ha haft en sjukt bra start på träningsåret har jag nu bestämt mig för att fortsätta kötta i gymmet under mars för att i april gå på diet inför beach 2013. Någon som vill haka på? Tänkte att det hade varit kul om vi göra detta ihop och peppa varandra. Ni peppar mig mer än ni tror med era gulliga kommentarer! Hur lång dieten blir har jag inte funderat klart på än, men det är ju ett tag tills dess. Finns tillräckligt med intresse från er läsare tänkte jag att jag kanske kunde knåpa någon slags tävling/utmaning så det blir lite prestige i det hela. Alltid kul med tävling tycker jag. Är ni sugna? Klart ni är! ;) 
Nu ska jag krypa ner i min otroligt sköna säng för imorgon ska jag upp alldeles för tidigt. Skolan börjar vi 8 och innan dess tänkte jag hinna med ett spinningpass (om jag orkar ta mig upp). Latmasken infann sig ikväll så det blev inget mer pass idag, men det fanns ju anledning - Hade ju redan köttat rumpa innan idag. 
 
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: