Armar och mage

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej men jag lyckades pallra mig iväg till gymmet för att köra ett armar och magepass. Jag är faktiskt förvånad själv, men har man en fit body i sikte så är det inte svårt att motivera sig själv. Jeje, när jag ändå är inne på det fitta spåret (Oh, crap! Det där blev en mysko mening), så måste jag väl erkänna att jag klippte en kebabrulle innan jag stack till gymmet. Sjukt gött! Och vill ni veta en sak? Ett onyttigt mål mat gör dig inte tjock, likväl som ett nyttigt mål inte gör dig smal. Skönt för mig. Haha! 

Åter till passet, det gick förvånansvärt bra med tanke på hur trött jag var. Hade bra pump i biceps och jag börjar känna av att träningen gett resultat. Ser att armarna fått mer konturer och jag kan ta tyngre vikter genom alla set. 
 
Körde uppvärmning på 10 minuter på CTn sedan följande:
 
4x8 bicepscurl med skivstång superset
4x8 dips med 15 kg vikt
 
4x8 tricepspress (stående, uppåt) superset
4x8 armhävningar
 
4x8 axelrodd superset
4x8 smala armhävningar
 
4x8 bicepscurl med hantel superset
4x8 axelövning
 
Magövningar:
20 crunches, 15 sneda på varje sida x3
20 duttar i taket x3
50 russian twist
20 crunches, 15 sneda på varje sida x3
20 duttar i taket x2 (Sen var magen död kan jag tala om, haha)
 
3x8 bicepscurl
3x8 tricepspress (stående, press bakåt)
 
Passet tog 60 minuter och var sjukt effektivt, imorgon blir det ben. LÄNGTAR! ÄLSKAR ATT KÖTTA BEN! WIIIIIIEEEEEEEEEEE!!!
 
Lite såhär jag tänkte idag innan jag begav mig till gymmet..
God natt alla fina! 
Kärlek - Lisa 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: