Alla hjärtansdags firandet!

Kategori: Allmänt

Gårdagkvällen blev supermysig! Maten jag hade lagat blev jättegod och Calle uppskattade det verkligen. Roligt! Jag hade tydligen varit en bra flickvän jag också för jag fick dubbla blommor, en bukett med rosor och en gullig kruka med hjärtan på tråd. :) Jättefina! 
'
 
Calle har nu begett sig för att jobba och jag ska snart ta mig i kragen och pallra mig ner till gymmet. BEEEEN IDAG! Längtar! 
 
På tisdag händer det något spännande, håll era tummar! Berättar mer nästa vecka. :)
 
Önskar er en trevlig helg! 
Kärlek - Lisa

Kommentarer

  • Carro säger:

    Den där centerpannacottan är jag lite nyfiken på! Du skulle inte kunna dela med dig av receptet? :)

    2013-02-15 | 15:02:03
  • Mamma säger:

    Recept på pannacotta med center finns på:
    kokaihop.se

    2013-02-21 | 15:36:19

Kommentera inlägget här: