1 år sedan!

Kategori: Allmänt

Herregud! Att jag glömde detta viktiga datum! Igår fyllde nämligen bloggen 1 år och jag kan bara säga att det här året har varit fantastiskt. Träningen är så otroligt rolig och jag älskar den mer och mer för varje dag. Hade varit roligt att se hur många pass jag faktiskt gjorde förra året men jag orkar inte gå igenom hela arkivet. Har skaffat en app i phonen för att jag skulle börja skriva upp alla pass men jag glömde bort det efter typ en vecka in på året.. Haha.. 
 
Har fått mycket gjort redan idag. Först mötte jag upp Therese på Johans Café i stan och fytusan va otrevlig personal det jobbar där. Blev riktigt förbannad med lyckades bita ihop när kassörskan började käfta, tänkte att det säkert finns någon som älskar den skatan också. Väldigt dålig service men mysigt var det. Tur jag åtminstone hade trevligt sällskap med mig. Vi skrev ett arbete och lite andra skolprojekt, supereffektiva som vanligt när vi jobbar ihop! Sedan åkte jag hem och åt lunch och duktiga Therese gick till gymmet. Har precis slängt ihop en Powerpoint som ska vara klar näst-nästa vecka, skönt att kunna beta av saker i tid. Bra blev den också! 
 
Funderar på om jag ska kila ner till gymmet eller om jag ska ta en vilodag idag. 5 pass förra veckan och 2 redan avklarade denna veckan gör att jag känner mig lite mör. Jag är dock så väldans sugen på att mosa sönder mina stackars legs.. Får suga på karamellen lite. Ikväll ska jag fika med Söderberg. Längesen sist så det ska bli kul med en catch-up. 
Ha en fin onsdag. 
Kärlek - Lisa 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: