Sista dagen.

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet, imorgon väntar sista dagen. Det innebär också att det ska bjudas på avslutningsfika, så eftermiddagen/kvällen har ägnats åt kärleksmums-bakning. Ett stort fat med gigantiska bitar ska det svullas i imorgon. När bakningen var klar började jag att flyttpacka. När går flytten undrar ni? Imorgon svarar jag! Alltid ute i sista minuten, vad det än gäller. Skickade även in papper till CSN idag, också i sista minuten. Blir så trött på mig själv..
På tal om flytt, imorgon blir jag sambo med prinsen och jag trodde bara att jag hade några kartonger med grejer. Men nähäduuu! 6 bananlådor, två resväskor, flera kassar och maaaaaaaassa skor. Tror inte att allt kommer få plats i bilen imorgon.. Hmm..

Nä, läggdags!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: