Proteinshake - banan/choklad!

Kategori: Allmänt

God morgon!
Flytten igår gick smidigt men herregud va grejer man har samlat på sig. Helt sjukt, och då har jag bara flyttat från mitt flickrum hos mamma och pappa, haha!
På kvällen blev det syjunta med klassen för att fixa till overallerna inför kommande inspark. Sååå kul ska det bli!

Jag måste bara tipsa om proteinshaken jag slängde ihop nu på morgonen. GODASTE JAG DRUCKIT! Räcker till två personer.

Mixa:
En skopa valfritt proteinpulver med chokladsmak.
En banan.
En skvätt mjölk (välj mängd efter konsistens du önskar)
En stora matskedar kvarg.
Otroligt god, nyttig och proteinrik. En perfekt start på dagen! Smakar mycket bättre om man kör i mixer så allt blandas samman ordentligt + att den blir skummig och god! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: