Upp som en sol, ner som en pannkaka!

Kategori:

.. Fast tvärtom! I morse vaknade jag tröttare än tröttast. Hade dock inget val utan det var bara att hoppa i kläderna, äta frukost och pysa iväg till bussen. Landade i Jönköping vid nio och då fick jag stressa upp till lägenheten med all packning. Lite lagom irriterad eftersom jag missade bussen till Dalvik med 1 minut. Bara att vänta på nästa. Väl uppe slängde jag ihop en sallad och begav mig till skolan. Matte-föreläsning stod på schemat och fyfan säger jag bara! Så sjukt svårt! Stor suck! Efter det väntade lunchen, då kom jag på att jag inte lämnat in arbetet som skulle redovisas på eftermiddagen och självklart hade jag glömt datorn i lägenheten. Bara att lägga benen på ryggen och springa till bussen för att återigen missa bussen till Dalvik med så lite som en meter. Jag kan säga att det drogs en redig ramsa med fula ord men jag kom med nästa buss i alla fall. När jag hämtat datorn och stressat tillbaka till skolan var det dags för redovisning. Tror ni vi behövde redovisa?! Nej! Åkte alltså hem helt i onödan. Trött och irriterad efter en pissdag drog jag till gymmet för att köra ett rygg och biceps-pass. Skönt var det!

Nu ligger jag i soffan hos Calle, han har lagat mat till mig och gett mig ett special-dans-nummer i kallingar (han vet hur han ska göra för att få mig på gott humör, :D haha!) nu är han och tränar. Väntar på att han ska komma hem så vi kan krypa ner i sängen. Jag har saknat min prins som jobbat hela förra veckan.

Det blev en ganska bra dag till slut!
Imorgon blir det sovmorgon och en förhoppningsvis ännu bättre dag!
Kärlek - Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: